2 Temmuz 2010 Cuma

Revir

Gözlerimi kapadım ama onun hala uyumadığını hissediyorum.Işıkları kapayıp karısının yanına uzanmış olmalı.Ona bildiğim bütün hikayeleri anlatmak geliyor içimden yanımda olmasa da,duymayacağını bilsem de.Sanki karısı duyacakmış gibi vazgeçiyorum haksızlık olmasın diye.
Haftada birkaç akşam sevişiyorlar;Ölmek böyle birşey olmalı.O günlerde nefesimi tutup huzursuzlanıyorum.Şu an ne yaptıklarını çok merak etsemde cevabını duymak istemediğim ve kendime bile soramadığım tek soru bu belki de.Bir kadınla yarışamayacağımı biliyorum.Söylesenize onun kadar güzel ve düzgün bacaklarım olabilir mi;Ya 90 beden göğüslerim.Gerçi transeksüel olmaya bile razı olabilirdim ama duşa girerken karısına aşık olduğunu söylemesi yatakta donup kalmama sebeb olmuştu ve ne duygularımın samimiyeti ne de bedenimi duygularıma kıyafet yapmam ben öteki yapmaktan kurtaracaktı.
Kızmıyorum ona.Ben hayatına sonradan girdim çünkü.Dolu bir otobüse heyecanla binip yer bulamayan bir yolcuyum sadece.Şimdi ayakta durup boşalan bir yer kalana kadar beklemeliyim.Payıma düşeni bilip bununla yetinmeliyim.
Nasıl tanıştığımızı dün gibi hatırlıyorum.Benim param yoktu.Güzel bir tiyatro oyunu vardı.O beni mutsuz bir halde gişenin yanında görünce iki bileti olduğunu söyledi.Sonra izlemek için yanyana oturduk.Yani uzun bir hikayemiz yok.Uzun olan sadece oyun bittikten sonra evime gidip sevişmemizdi.Sonra karısına aldığı bileti bana neden verdiğini açıklaması.İşte hepsi bu.
Biseksüelliğini gizlemeyen bir adam için oldukça güven vericiydi.Her buluşmamızda karısını arıyor ve güzel kelimeler sarfediyordu.Gözlerinin içi güldüğünde ben o tiyatro biletinin bedelini ödeyip iç çamaşırımı giymeye hazırlanır buluyordum kendimi.
Evliliğinin sükunetini onun dilinden dinlerken sağır olmayı diliyordum.Yanımda karısına hediyeler alırken birçok oyuna açılıyordu perdeler ve biletler tükeniyordu.Alkışları görmüyordum,kör olmak tek beklentimdi çünkü.Ama ne sağır oldum ne de kör.Revirlik bir hayatın içinde sağlam kalmaya direnen bir kazazedeydim artık.Evet,o otobüs kaza yapmıştı ve ben hala ayaktaydım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder